Lite om mig

Svarar på de här frågorna så får ni veta lite mer om mig och om vad jag tycker :)
 
Förnamn: Hanna
Efternamn: Landberg
Favorit färg: Grön
Favorit artist/band: Tror Oasis eller Journey
Bästa kompisar: Stella och Ebba <3
Favorit djur: Häst och Hund
Familj: Mamma, pappa, Elsa (storasyster), Ludde (storebror) och Zixten blixten (hund)
Djur jag haft: Sara och Ninen (två underbara kaniner som rymde och inte kom tillbaka)
Hur många gånger jag ramlat av en häst: Haha oj, vet inte riktigt. Tror det är 40 gg nu eller något sånt ;)
Favorit serie: The Mentalist, Criminal Minds, Bones, Navy, The Vampire Diaries
Favorit film: Har ingen aning. Måste typ vara, inte "hur man blir av med en kille på 10 dagar", utan den båda dem spelar i också (vet inte vad den heter)
 
Så nu har jag berättat lite om mig själv ;)
Komentera gärna om vad ni vill läsa om ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0