Mys!

Nu sitter jag i Tottes box och myser medan jag väntar på mamma :) Eller jag myser, Totte äter (typiskt Tottson".

Det gick verkligen inte bra idag och är helt slut i vänster handen. Tur att Power och Beauty är dem hästarna jag ska rida efter det här. Man kan ju knappt ta i deras vänster tygel. I alla fall red jag på sommarbetes ängen. Totte var aspigg men lyssnade inte, vilket jag verkligen hatar! Eller vem gör ju inte det men asso jag får typ panik och gör något dumt som att tvinga ner honom. MÅSTE verkligen sluta med det.
I galoppen bara sprang han iväg under mig och eftersom han är så jävla stark var det svårt att stoppa honom.

Aja, nu släpper jag det här och blickar framåt.

Och som sagt, Totte är OMÖJLIG att ta kort på när han är hungrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0