Pluggdag!

Idag är det tisdag, alltså min pluggdag. Vi jobbar med olika partier på SO:n och då skulle man vara i olika parti. När vi lottade bara tänkte jag för mig själv "jag LOVAR att jag kommer bli sverige demokrat" och den första lotten på SD var mig. Haha, så nu ska jag lära mig om detta parti och senare göra ett föredrag om det där jag ska spela en sverige demokrat. 
Aja har nu sökt information om deras brottslighets fråga, och det vill verkligen ha strängare straff ska jag bara säga. Det skulle nästan vara farligt att vara brottsling om de vann. Fast många skulle nog försöka sluta med et ändå så det är ju bra. Gud vad jag babblar på om det här nu men i alla fall.
 
Lyxade till lite med kaffe och en lite choklad bit så jag blir lite fetare, inte för att jag behöver det. Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0