Slutkörd och lycklig!

Är så otroligt trött just nu. Armar, ben och ögonlock kämpar jag med att hålla uppe. Här även så sjukt torra läppar, hatar verkligen det.

Ändå är jag så otroligt lycklig. Önskade att varje dag skulle kunna vara som denna. Först fick man lite sovmorgon. (Jag vaknade iof halv 9 och tittade på när alla andra sov till typ 11)

Kom till stallet ungefär vid 1 tillsammans med Stella Det har bokstavligen aldrig gått så bra för mig på Totte förut och är så himla nöjd över ridpasset. Kanske om två månader kan han gå i felfri form i galoppen. Älskar honom såå mycket. (Bilder kommer sen)

Sen hyrde jag och Elsa film och köpte godis. Älskar att vara ensam hemma med Elsa. Det är så mysigt. Vi tittade på "modig" och "breaking dawn".

Nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng och ta en rejäl sovmorgon i morgon.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0