Totte dag

Hej, hej. Idag har jag varit hos min älskade Totte. Asso Gud vad han är stark!
Red på dressyr banan idag. Det var mer nertrampat än förra gången så kunde rida på volter och lite andra vägar utan att han fick snöstyltor. Totte var pigg och framåt, lite stel i häger sidan men det är han ju alltid så det var ju inte så chockerande. Allt gick super bra förutom att när jag körde skänkelvikningar så fick jag inte med hans bakdel särskilt bra vilket var väldigt irriterande.

Vi hade håltimme sista lektionen så jag lyckades vara här och vara klar innan det blev mörkt. Duktiga mig :)

Killen i blått (var inte så lätt att ta kort på honom när han var hungrig)
(Han var inte heller så glad på mig att låta honom stå där helt utan något att äta och sen ta kort! Det var tydligen inte okej) hihi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0