Utmattad

Hej! Nu ska jag gå och lägga mig. Är så sjukt trött. Har ridit ett dressyrpass och ett hoppass idag nu på kvällen, dressyr på Beauty hoppning på Litium.

Dressyren
Det gick verkligen super bra idag på Beauty. Hon gick jätte fint hela passet. Vi gick mycket på volter. Vi skulle lägga 10 till 15 meters volter för nästan bara yttre skänken. Det gick helt okej, kunde gått bättre men självaste ridpasset är jag jätte nöjd med.
Måste bara öva på att skjuta bak min ben så jag får en bättre sitts.

Hoppningen
I hoppningen fick jag en stor häst som heter Litium. Är verkligen inte van att rida så stora hästar men det var rätt kul. Litium är väldigt lång i sin kropp (speciellt halsen) så det var svårt att rida ihop honom. Han är också rätt seg så tillsammans med ett par sporrar och ett långspö fick jag kämpa mig igenom hela lektionen. Vi hoppade lite olika banor blandat trav och galopp. Det gick inte så bra och är helt slut i benen nu.

Har tyvärr ingen bra bild på någon av dem så ni får två bild på mig och min älskade Totte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0