Fixa till ett schema!

Vet ni vad jag verkligen hatar? Det är bara att gissa på, men kan ge er en liten ledtråd...
 
"Jag har haft en awesome dag, men ändå så känner mig ändå sunkig och seg och känner mig nästan äcklad av mig själv"
 
Okej överdriver lite just nu men ni förstår vad jag menar. Måste verkligen nu sätta upp ett schema! 
Mat, idrott och andra övningar ska jag få ordning på. Jag SKA bli nyttigare och må bättre och då jag lägger mig ner för att sova ska jag kunna klappa om mig själv och kunna säga:

"Nu har jag klarat av den här dagen! Duktiga mig!"
 
För det kan jag inte direkt göra nu.
 
Så det är bara att börja planera. Inget små ätande och i slutet av veckan (lördag) kan jag få belöna mig med lite godis, hehe :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0