LÖRDAG!

Hej hej! Idag är det lördag, för er som inte vet. Idag ska man vara glad. Solen skiner och det är början på en härlig helg. Så ni som är ledsna, nerstämda eller helt enkelt vaknat upp på fel sida, det här är er chans att vara lycklig och glad!
 
Idag ska jag göra det här:
 
  • Plugga... :I
  • Klippa Zixtens klor
  • Åka och handla presenter till Elsa (fyller år nästa lördag)
  • Om jag hinner kanske köra lite agility! <3 <3 <3 <3 <3 
Ingen Totte idag :( Hans ägare ska tävla imorgon så hon ville ha honom idag. Får önska henne lycka till och håller tummarna på att det kommer gå bra!
Sen ska jag kanske även lägga upp filmen på mig och Sunny på första maj hoppningen då vi blev placerade på 5:e plats och van bäst utklädnad ;)
 
HA EN BÄST LÖRDAG!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0