Oj så irriterande!

Underbar rubrik eller hur..? Ni vet när man blir så sur/ledsen så man bara vill slå sönder något. Hehe kanske är bara jag som kan känna så någon gång :I 
 
Skulle ladda ner första maj hoppningen (videon) på datorn och tog som vanligt ut sim-kortet ur kameran och satte in det i datorn och gjorde ALLT exatkt som jag brukar, men av någon konstig anledning fanns inte videon när jag laddade ner allt (bilder och sånt). Eller den fanns när jag skulle ladda ner den (tror jag) men nu så bara går det inte att titta på den och det är bara som en bild, eller så är den helt borta :( Samma sak med Stellas video... 
Sen så tryckte jag på att allt som jag laddade ner fortfarande skulle vara på dator, men det ville den inte heller. Bara helt enkelt försvunnen. 
 
Blir så otroligt sur på allt det hela! Vet inte alls vad jag ska göra. Varje gång det har gått bra för mig på en tävling försvinner videon av någon konstig anledning.
 
Aja nu ska jag försöka plugga lite franska men skulle nog behöva pappas hjälp lite då, så får vänta tills mamma och pappa kommer hem.
 
Charmig bild på mig och Sunny som små getingar <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0