Arg så jag spricker

Ni vet den där kännslan som man får när man har en blandning mellan ilska och besvikelse. När man bara vill slå till allt, men samtidigt gråta. Haha, kanske bara jag som kan få den kännslan eftersom jag då är lite konstig. Men ni som känner igen den försår vad jag menar. Det är påriktigt den jobbigaste kännslan man kan känna. 
 
Känner så just nu. Skulle få vara med på en träning med Ebbas och Stellas hopptränare från AW och var så klart super taggad. Men nu när jag frågade mina föräldrar om de kunde skjutsa mig och Totte dit så kunde dem inte. Så det kanske inte blir av och kommer då förstöra för ALLA. Super jobbigt...
 
Men vi ska se till att fixa det på något sätt. Jag SKA vara med.
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0