FREDAG!!

Å vilken härlig dag. Okej, det kanske inte var så att jag vaknade med ett leende på läpparna, och resten av dagen kanske inte var någon succsé det heller med tanke på mitt och mammas bråk om balen. Men allt bara lystes upp när jag kom till stallet. Jag blev bara galade och gladare ju mer jag red. Det är sån här effekt hästar göra på hästmänniskor. 
 
Första passet hade jag Mario igen. Stört kul! Han var pigg, men kände att jag hade mer koll på vad jag skulle göra. Kände att jag kände honom bättre och tror att vi bara kommer att utveckals så länge jag kommer få rida honom. 
 
Passet efter hade jag Floh. Tror det aldrig har gått så bra som det gjorde idag. Han var som vanligt pigg och overkligt stark för att vara en d-ponny, men han var finare än någonsin. Det gjorde mig ju bara gladare. Finns inget bättre än att höra hur bra man rider hästen som man gillar starkt. 
 
Och nu är det fredags kväll. Ska bara at det lungt, sätta på lite "The Vampire Diaries" och göra mig tjock på godis. Precis som en fredagskväll ska vara. 
 
Har ingen ny bild på mig och Floh som jag inte har visat än, så ni får den här välkända bilden...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0