glad farsdag

Hur kan man spendera farsdag bättre än att städa hela huset och skriva en uppsats om fisk. Aldrig fel...
 
Har typ panik eftersom flera hästar i Tottes stall har fått feber och hosta. De tror att det är luftburet, vilket skulle vara otroligt jobbigt för både mig och hästarna. Hittills har bara islandshästar påverkas, vilket dock inte är en chock då det bara är 5 hästar som är en annan ras. Vi har haft en veterinär här och han har tagit blodprov och vi ska få svar på vad det är i morgon eller på tisdag. Totte har inte drabbats som tur är :)
Det verkar i alla fall inte vara farligt.
 
Däremot har jag ett problem då jag inte kommer kunna ha samma ridkläder i ett annat stall, alltså ingen hjälm, ridstövlar eller något sånt... Är även väldigt orolig eftersom jag redan har varit i äppelviken några gånger, med samma ridsaker som alltid medan det har pågått. Får verkligen hålla tummarna att inte någon annan häst påverkas.
 
 
Hur beukar ni fyra "farsdag"?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0