Min långa men asbra lördag

Börjar dagen kl 8, åker till stallet och rider ut tillsammans med en kompis (världens mysigaste väg), Åker hem och tar en "paus" och åker sen till stockholms horse show. En helt komplett dag i mina ögon och öron. Finns inget bättre än det jag gör. Så här ska varje dag vara. 
 
Ska åka ditt extra tidigt bara för att försöka få tag i Linn Olssons goddie bags. Kommer vara där från typ 3 till 11 och jag håller redan på att däcka ihop. Fick inte så mycket sömn i natt och kommer troligen somna på tunnelbanan på väg hem. Men under dagen ska jag hålla mig vaken. Lite synd är det att jag inte fått mina glassögon än. Vill ju ändå kunna se något under showen, men det spelar nog ändå inte så mycket roll. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0