Nä men nu får vädret ge sig!

Kan bara ine sluta oroa mig för att det inte har börjat snöa än. Ja menar det är snart 1 december. Första advent och det finns knappt is på morgonen. Är det verkligen så varmt? Kommer att dö om det inte blir någon snö i år. Behöver det för att överleva vintern. 
 
Stella ska kanske rida Helix på lovet och då har jag min egna lilla fantasi att två stycken fjordingar går ut och myser i snön tillsammans men det kommer ju inte gå om det inte kommer någon. + att om leran är kvar en vecka till kommer jag få ett sammanbrott. Klarar verkligen inte av mer skotvätt så fort man kommer tillbaka från en liten promenad. Otroligt jobbigt.
 
 
Och nu när man är påväg till strallet i påbörjan på ösregn också. Alltid härligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0