Se skillnaden

Vet att jag har gjort ett liknande inlägg förut, men blir så glad när jag ser det här <3 Har bara ridit honom i typ ett år och två veckor och det är så stor skillnad på både ponnyn och mig.                                                                                                                                                                                                                      
Vinter start 2012
                                                                                                                                                                                                      Mitt i vinter 2012
                                                                                                                                                                                                  Slutet av vintern/början på våren 2013
                                    
 
Våren 2013
 
Sommaren 2013
                                           
Sen sommaren 2013
                                                    
Hösten 2013
 
Vet inte riktigt datumen ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0