Slut körd på godis och plugg

Nu har spenderat nästan helga heljen åt plugg. Kanske inte det roligaste man kan göra (klagar inte) men det måste göras. Har dessutom hoppat Totte och tog några språng med Helix. Super kul att få byta häst mitt i allt. Dem kanske liknar varandra men när man rider dem så är det verligen inte samma häst. Inte det minsta lika. 
Helix så himla lätt och mjuk, pigg med typ flygande galopp medan Totte är väldigt tung och seg. Måste erkänna att det var lite små läskigt att hoppa Totte igen efter man hoppat Helix. 
 
Är helt slut efter att ha lekt med Zixten tankad på socker. Blir lite halft galen när jag fått i mig så mycket onyttigt. Nu när allt har tagit slut käns det som att jag kommer att somna på stället. Måste plugga lite till också. Det är inte över än, men snart. 
 
Vad har ni gjort idag då?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0