Strävar mot att bli bättre

Vilken dag! Det var inte bara att det är fredag, utan hela dagen har varit helt underbar. Skolan var mer som ett dagis, tycker jag. Bara massor av roliga saker hela dagen, med BARA lekar på varje lektion. Super härligt. 
 
Sen fick jag rida också. Världens roligaste ponny, som jag hade lite svårt att få lugn. Stört pigg, men även stört rolig. Han var precis som jag ville att min egen ponny skulle vara. Stark, lite känslig, pigg och med bra hoppteknink. Tror jag bara behöver bli lite bättre innan jag köper en sån häst. 
 
Och som på grädden på moset fick jag musslor till middag och glass till efterrätt. Helt enkelt en grymt bra dag :)
 
Ni fick bara en bild för länge sen på mina kära kompisar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0