Världens klumpigaste

Blir så arg på mig ibland. Förstår inte hur man kan vara så otroligt klumpig. Hade skrivit en del på ett inlägg (en ganska lång bit) och sen när jag ska svara på en sak på kik så råkade jag radera hela inlägget. Blir så otroligt frustrerad! 

Hade i alla fall Irca idag på lektionen, vilket kom som en chock för mig, eftersom jag var helt inställt på Power. Blev så klart nervös. Irca är ju samma häst jag hade gått omkull med för några veckor sedan och eftersom jag inte hade ridit henne sedan dess var jag lite osäker. 
Men hon överraskade mig med att vara super fin. Riktigt härlig och samarbetsvillig. Så är väldigt glad över att jag satt upp på henne igen. 

(Är rätt säker på att en annan väldigt duktig ryttare hade ridit henne lite innan så att hon var lugn och uppvärmd innan jag skulle ha henne, vilket jag är otroligt tacksam över. Det var antagligen varför det gick så bra xD)

Kom i alla fall från stallet helt oskadad, och det var inte förens jag kom till spårvagnen då jag lyckades snubbla över dörren och sen stuga mitt finger. Som sagt, så otroligt klumpig...

Har tyvärr fortfarande inga bilder på Irca så ni får en bild på Totte istället.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0