Awkward.

Det konstiga med att ha en blogg är att i alla fall jag inte vill att någon ska veta om att den finns. Skulle aldrig kunna säga till någon jag känner, fast inte är super nära med att jag har en blogg och att dem ska läsa det. Det är pinsamt. 
Jag kan inte ens säga det till min familj. Min pappa hade tydligen gått in på datorn och börjat läsa på bloggen. Asso gud vad stelt det blev när han sa att han hade gjort det. 
Men varför är det så stelt? Eller frågan kanske borde vara, varför har man en blogg om man inte vill att någon man känner ska läsa den...?
Kanske det är så att man vill skriva privata saker som man inte att det ska sprida sig och skapa olika rykten. Då kanske man tänker "varför ska man skriva privata saker". Det är det som lockar folk till att läsa, vilket man vill om det inte är någon man känner. 
 
Jag tycker det är super kul att blogga, även fast jag har så få läsare. Det är nästan som att jag har valt det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0