Power

Hade Power i dag på dressyrpasset. Super kul! Har aldrig riktigt gillat honom (inget illa menat) och fattade inte hur jag skulle rida. Han är INTE lätt... 
Kom på en sak när jag skrittade fram. Lite konstig tanke, men eftersom han har så otroligt lång kropp/hals, tar så stora steg och kan ha en väldigt långsam skritt så påmindes jag om en snigel. Det känns som att rida på en sningel. Inte för att det alltid går långsamt, absolut inte då han är en rätt pigg ponny men fick bara den känslan.
 
Det gick i alla fall super! Är så nöjd. Kommer få fortsätta med honom och det kommer bli så kul att få utvecklas tillsammans med honom och med hjälp av en duktig tränare tror jag att vi kommer komma långt i utvecklingen.
 
Hittade ingen bild på Power, så ni får några bilder på min otroligt saknade dressyrstjärna <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0