Vill ha!

Wow vad snabb man är. Med den takten jag hade skulle jag lätt kunna ha två hästar till och med. Inte för att det finns en chans att kag ens skulle få en...

På tal om det vill jag ha en häst NU! 

Har min lilla dröm värld där jag har mig egna svenska halvblod som jag tävlar höga klasser med. Sen vill jag ha en Medryttare 2 dagar i veckan så jag inte behöver åka ut till stallet varje dag. 
Stallet ska ha ridhus och ridbana, super bra ridvägar och ett ställe där jag kan gå ner till vattnet och bada med hästen under sommaren. 

Tycker inte ni att det låter härligt. 
Jag skulle nästan kunna göra allt för att det skulle hända, men det finns inte en ända chans att jag kommer få en häst innan jag har fyllt 18 år. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0