Redo för skola

Sitter just nu och läser massor om hur man förvarar mat (inte friviligt). Bokstavligen det tråkigaste jag någonsin gjort i hela mitt liv. Tycker man inte behöver ha HKK i skolan. Allt är bara totalt skitsnack, och när det är dags att lära sig sånna saker har man ju sina föräldrar som liksom är "skapade" för det.
Det är bara en av skolans absolut meningslösa ämnen. Vi har ju även sy-trä slöjd. Om man vill bli snickrare eller syerska, kommer man inte lära sig det i skolan. Där får man lära sig tex att sy ett pennskrin, eller en sittdyna. Förlåt, men förstår bara inte grejen med det...
 
Ska plugga lite franska och SO och sen ska jag gå och lägga mig. Är helt slut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0