Saker som inte alla vet om mig

Har märkt att jag har fått några nya läsare och tänkte då skriva ett inlägg om lite saker, som alla inte vet om mig. Så nu kommer det.
 
Min favorit färg är grön
 
Mina favorit djur är hund, häst, havsörn och späckhuggare
 
Kan lyssna till nästan all musik men tycker bäst om pop-rock
 
Har två bästa kompisar, Stella och Ebba
 
Har en hund, Zixten
 
Har en medryttarponny, Total (Totte)
 
Jag älskar "Buffy The Vampire Slayer", "The Vampire Diaries" och "Carries Diaries"
 
Jag har ridit i cirkus 8 år
 
Jag bor med min familj, min pappa, mamma, storebror, storasyster och hund
 
Jag gick runt i mjukisbyxor i skolan till 7:an (väldig intressant information)
 
Jag siktar mot att komma in på ett häst gymnasium nästa år, där jag kan hyra en häst och låta den stå där
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0