Fredag

Hej! Äntligen är det fredag igen. Inte för att det känns som en fredag då jag endast gått 3 dagar i skolan den här veckan, men det blir ju skönt att få helg ändå. 
Jag har precis tittat färdigt på det senaste "The Vampire Diaries" avsnittet och ska gå och plugga nu. Det känns inte som att vi har så mycket plugg nu, och har tagit det väldigt lungt efter påsklovet vilket inte är så bra (dock är det väldigt skönt). Måste komma in i rutinerna nu så jag är redo för alla nationella provn som kommer vecka efter vecka. 
 
Senare i kväll ska jag iväg och rida och sedan hoppa passet efter, vilket kommer bli super kul. Dock är jag lite krasslig och får hoppas att jag inte mår sämre efter det. Igår kunde jag inte ens hoppa Totte då jag låg och osv hela dagen pga feber... :( Hatar att vara sjuk! Men nu är jag på bättrings vägen och är snart igång som mitt vanliga jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0