Härliga tider!

Hola chickas! Nu är jag tillbaka en tid till. det värsta i skolan är över (enligt mig) och det är snart somarlov. Gud vad jag längtar. De flesta nationella är över och sen är det som vanligt igen. Super skönt! 
 
Imorgon är det studiedag. Då ska jag sova ut så långt som det går. Är lite krasslig också, vilket inte är särskillt vanligt för mig, så måste bli frisk. Senare på dagen ska jag hoppa lilla Tottsen. Kommer bli... kul, antar jag. Är lite deppig då det inte känns så bra längre med Totte vilket är synd. Vill verkligen komma längre i min utveckling och just nu står det lite stilla. 
 
I helgen ska jag och mina kära föräldrar kanske åka ut till ett stall och titta på det. Kommer bli super kul. Det är där Decibelle och Ebba står. Så vi får se vad dem tycker om det.
 
Nu ska jag dricka färdigt mitt tèe och sedan plugga lite. Jätte kul!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0