Absolut inte uttråkad

Nu efter att ha försökt fixa med hörlurarna i nästan en halv timme ger jag upp. jag vet att dem brukar ge med sig efter ett tag, men idag var dem tydligen inte på humör för att lysa upp mitt nubara tråkiga liv. Har istället surfat runt på nätet (utan musik) och tittat på schabrak som jag aldrig kommer att ha råd med och jag tänkte "vad fan håller jag på med!?". Har jag så "meningslöst" liv att jag under en lördagkväll sitter hemma och tittar på saker som jag ska spendera mina pengar på. Tu Tu... Inte okej. Dessutom känns det alldeles för tidigt för att gå och lägga mig.
 
Jag vet att många av mina inlägg har handlat om hur tråkig min sommar har varit, och nu kanske i slutet har jag inte haft så jätte mycket att göra. jag menar, jag har sprungit 4 (snart 5) gånger under en vecka. Det händer inte ofta, men vad fan ska jag annars göra... 
Men sommaren i sin helhet har varit jätte bra och är nöjd med den. Och bara för att jag inte alltid har saker att göra hela dagen så är det bra att få en lång paus med sömn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0