ännu ett inlägg om mitt intessanta liv...

Hej! Jag vet att min uppdatering inte är på topp (den har iof aldrig riktigt varit det), även om jag i alla fall gör ett inlägg om dagen. Men ni vet när det är sommarlov och man har inget att göra så blir ens liv inte så jätte intressant, men samtidigt vill man göra något och då står ju bloggen på listan. Så ni får helt enkelt nöja er med inlägg om mitt myckert intressanta liv.
 
Idag har jag, förutom att äta och lyssna på musik, varit duktig och gick ut på en spring tur. Mycket härligt mitt på den varmaste stunden på dagen. "Bra jobbat Hanna!"... Klarade i alla fall mig igenom den vanliga rundan utan att dö av värmeslag. Stolt!
 
I kväll så blir det som vanligt en mysig TV tittande kväll tillsammans med min kära syster och imorgon blir jag helt ensam i huset, vad ska man hitta på då? Det är inte direkt så att jag kan åka iväg till stan med någon då jag har en hund att ta hand om, men jag antar att jag kan läsa ut den sista boken i "Divergent" triologin, träna och titta på "Ghost Whisperer". Vi får väll helt enkelt se!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0