Börjar bli en småtta desperat

Hej! Nu efter sommarlovet så har jag börjat söka efter en ny medryttarehäst igen. Igentligen har jag tittat runt hela sommaren men efter ett tag så gav jag upp. Hade istället kvar den lilla gnistan av hopp av att få köpa en egen häst. En medryttare kändes inte riktigt rätt längre. Dock har jag nu under min tid ensam hemma förstått att jag behöver en medryttarhäst. Jag vill inte bara  ha en utan jag behöver en. Jag behöver komma iväg till stallet, få mocka, få fixa mat, få rida. Ta en paus från pausen om ni förstår vad jag menar. 
Jag vet inte riktigt hur jag kommer klara året utan att ha en plats som jag kan komma till där jag kan släppa skolan och alla andra bekymmer som jag drabbas av...
Allstå om ni behöver eller vet någon som behöver en medryttare runt mällaröarna så skicka gärna ett mejl till mig.
 
La upp en annons på hästnet:
 
Hej. Jag heter Hanna och är 16 år. Jag har ridit i 9 år på ridskola utan avbrott och har även haft en medryttarponny i 1,5 år. Då jag nu vill fortsätta utvecklas och gå upp till storhäst söker jag därför en ny medryttarhäst som jag kan ha ett långvarigt och seriöst samarbete med 3-4 gånger i veckan. Jag brinner framför allt för hoppning så om jag fick chansen att hoppträna, gärna för tränare, skulle vara ett plus, men det är inget måste. Jag tycker även om ridpass på banan eller mysiga turer i skogen. Under sommaren 2014 har jag även sommarjobbat i ett stall och har alltså god kunskap inom hästhanteringen. Ett måste är att det finns bra kommunala förbindelser högst en timme från Bromma. jag har även stötande föräldrar. Om detta låter intressant så mejla gärna tillbaka, mvh Hanna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0