Den ultimata spellistan

  Har äntligen fixat mitt spotify. Efter att jag fick det i födelsedags present för typ 1 år sen så har jag inte kunnat använda det pga min pappas tekniska kunskap, och då menar jag främst för internet (facebook, spotify, instagram mm...). Sen ska jag inte bara skylla på pappa, eftersom jag var med honom när vi försökte fixa det och visste själv inte hur man skulle göra. På något sätt lyckades vi få till att min mejladress användes för att skapa accounet men att man bara kunde logga in på pappas facebook. Fråga mig inte hur det gick till, men vi har ju vår egenskap att alltid krångla till allt. 
 
Nu är jag i alla fall ett år äldre och har ett år mer erfarenhet av den underbara saken som fyller den största delen av vår vardag (även fast jag blev jämförd med min farmor idag gällande tecnologi) så jag tycker att vi släpper denna pinsamma stund och går vidare.
 
Jag har idag, förutom att städa, springa, läsa och spela kort fixat den ulimata spellistan med alla mina favorit band + lite random låtar som man hittar på topplistan. Spellistan innehåller från alla mina favorit album "One republic", "Imagine Dragons", "Oasis", "Journey", "Young the Giant" och luddes gammla band "Crosstown traffic".
Sen lite mobbade popplåtar som "Classic" och "A Sky Full Of Stars".
Den här spellistan innehåller allt fråm "Open Arms" till "Love Runs Out", vilket gör att den innehåller alla låtar från sorgliga lugna till glada eller arga och allt däremellan. Passar mig perfekt med den korta stubin jag har för faktiskt alla känslor. 
 
Så äntligen har jag fixat det jag velat ha i mer än ett år och nu kan jag njuta av det nästan lika lång tid som jag har väntat på det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0