Denna vecka...

Jaha, hur ska min vecka se ut då... Det verkar som att alla har planerat allt färdig medan jag troligen kommer sitta ensam hemma. Mamma och pappa ska ut och segla (vilket jag inte kan vara med på då jag ska rida Totte på onsdag, vilket jag ser fram emot enormt), Elsa ska iväg på basketläger och gud vet vad Ludde och Liselotte kommer att göra, men det är i alla fall inte något inne i stan. 
 
Jag får helt enkelt hoppas att Ebba och Stella är hemma så att jag får lite sällskap. Annars har jag ju Zixten som jag ska ta hand om. Visst låter det som en toppen vecka..? 
 
Sen har jag också problem med mitt kort, så kan inte använda det längre. Vet inte vad det beror på, men jag hoppas att någon kan ta mig till banken någon gång innan alla försvinner så att jag kanske kan gå på jakt efter ett matchande schabrak till min nya kavaj, en fleez jacka eller en långarmad, inte för varm tröja som man kan rida i vår/sommar då det är för varmt att rida med sweatshirt och för kalt att rida i T-shirt om ni förstår vad jag menar (typ en långärmad piké). Har aldeles för få av dem tröjorna.
 
Aja, nu ska jag gå iväg och tjäna lite pengar genom att städa toaletterna. 
 
Ha det kul!
 (ex)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0