En toppen dag på schemat

Godmorgon alla! Eller morgon och morgon, men ni förstår nog vad jag menar. Det är ju sommarlov...
Idag kommer det att bli en toppendag! Först så ska jag ju ut med Zixten, vilket är det vanliga då, men efter det så ska jag äntligen ut till stallet och ha ett härligt återförening med inte bara Totte utan Stella också. Det kommer bli super roligt! Sedan senare på kvällen ska vi möta upp Ebba också och ha en mysig övernattning. 
 
Det känns som att det var år sedan jag var i stallet, och ändå var det bara en vecka sedan, ganska exakt. Ska även inviga mitt nya schabrak som jag lyckades fynda på Hööks för 57kr! Helt stört, har ännu inte lyckats smälta det än, haha.
 
Aja, nu måste jag gå och äta lite lunch! 
 
Hejdå!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0