Har fortfarande tårar i ögonen

Hatar inte ni verkligen när man läser en bok, eller sett på en film som man verkligen tycker om och man inte kan prata med någon om den. Jag har precis läst färdigt sista boken i hela divergent triologin och det är ingen annan än jag som jag känner som har läst dem (i alla fall vad jag vet). Ni som har läst ut böckerna förstår vad jag menar när jag säger att jag behöver någon som säger att "Ja, det där hände verkligen..." eller "Men det var i alla fall ett rätt så lyckligt slut". När man sitter och stor bölar halva dagen är det inte mer än rätt att någon kommer och tröstar en. Men nej... Satt ensam på köks golvet helt sjävl och gömde mig för fönstrerna. Man kan ju undra vad dem som gick utanför skulle tänka om dem såg mig.
 
Vet inte om jag kommer kunna titta på filmen på samma sätt nu som innan. Jag vet i alla fall att "Four" kommer att vara underbar (speciellt med hans vackra ?brittiska? dialekt), så det kan väll vara en ursäkt till att titta på filmen. Hehe...
 
Nu ska jag fortsätta med mission impossible att sätta på hörlurarna som inte verkar vara på min sida och titta på en glad och rolig film innan jag går och läger mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0