Helg!

Hej! Hoppas att alla hanterar skolstarten bra. Själv är jag otroligt utmattad efter bara 2-3 dagar. Dock är jag hur nöjd med min nya klass och det känns som att vi har en väldigt bra kemi. Har ju såklart inte hunnit prata med alla än, och kan inte allas namn, men det kommer. Det känns i alla fall som att det kommer att bli jävligt bra och att det kommer att bli härliga tre år.
 
Idag ska jag snart iväg till stallet. Är inte helt säker på att jag rider idag. Det är lite oklart då vi har fått massor av fakturor men inte för hoppgruppen. Så pappa har nu försökt fixa det, men eftersom dem inte svarar så ska jag åka dit ändå och se vad som kommer hända. Efter det så ska vi ha kräftskiva på kvarteret och under helgen åker vi iväg till motala för att fira min kusin på födelseagen. Kommer att bli super mysigt!
 
Aja, nu måste jag gå! Hejdå!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0