Jahapp....

Vilken seg dag det har varit idag. Arlyss åkte hem igår, och nu får ni inte missförstå mig när jag säger att jag trodde att det skulle var rätt skönt. Inte för att hon åkte hem men när man har gester så måste man alltid vara så himmla aktiv och trevlig hela tiden och det är ansträngande. Så när mitt jobb var slut och Arlyss hade åkt hem så tänkte jag att det skulle bli början på mitt sommarlov. 
 
Istället har jag suttit framför datorn hela dagen utan att göra något särkillt. Åkte ner till stranden en liten stund men det är ungefär vad min dag har bestått av. Lite tråkigt måste jag erkänna (har ni nog redan listat ut). Hade hoppats att göra något med Stella eller Ebba idag men det blev inte av. Får se vad som händer i veckan för om det är så här sista biten av mitt sommarlov kommer se ut kommer jag inte klara mig igenom det. 
 
Känner att det inte är riktigt jag som skriver att jag är uttråkad och vill göra saker då jag ofta känner tvärt om, i alla fall när skolan är igång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0