let's spend some money

Hej! Nu efter att jag har jobbat under hela sommaren så har jag helt plötsligt mer pengar än vad jag någonsin har haft förut, och vet inte riktigt vad jag ska göra med allt. Såklart ska jag ju spara det mesta till hästen som jag någon dag kommer att få, men vill ju spendera lite till mig själv också. så jag gjorde helt enkelt i ordning 2 stycken outfits som jag mer än gärna skulle tänka mig ha i min garderob. Dock tillhör ju hälften av sakerna till hästen så jag gör i alla fall lite nytta med pengarna. 
 
Jag har gjort det väldigt enkelt för mig, har använt samma benskydd till båda outfiterna och ungefär samma stövlar. Sen har jag ju redan min hjälm (som jag av någon anldening inte kan hitta på bild någonstans) så de hjälmarna som är med är inte dem jag tar i första taget...
 
Första outfiten har den klassiska marinblå, röda och vita temat. Schabraket och tröjan kunde man hitta på hööks men dem finns inte kvar längre. Dock finns det ett liknande schabrak i den nya kolektionen som jag tycker om också.
 
 
I nästa outfit så har jag valt att utgå från schabraket. Såg det i den nya katalogen och tyckte att den var snyggt. Har inget annat rosa schabrak så det passade mig bra. Sen några dagar senare hittade jag en tröja från "Jacson" på XXL som passade till schabraket. Hade lite svårt med byxorna bara då jag inte tyckte att det fanns en självklar färg till den. Så i den här oufiten valde jag att ha en par vita byxor då det finns detalj av vitt på både tröjan och på schabraket. Annars skulle jag kanske gå med svarta eller beiga byxor. 
 
Sedan kan jag inte riktigt säga att jag tycker att brunt pasar som handen i hansken till resten men eftersom nästan all min utrustning är brun fick det bli det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0