Nu börjas det...

Hej! Nu börjar sommarlovet att gå mot sitt slut, eller så är det det känns i alla fall. Kommer börja i en ny skola, träffa nya kompisar och få nya utmaningar, som troligen kommer att vara för svåra för mig eftersom jag kommer att gå natur. Är väldigt nervös redan nu, och kan inte tänka mig hur nervös jag kommer att vara den 20:de (den första dagen i skolan).  Men jag tror att det kommer att bli jätte bra. Får bara lugna ner mig lite.
 
Idag ska jag åka iväg med Arlyss och Elsa till grönan. Det kommer att bli super kul, inte för att jag åker så mycket. Elsa och Arlyss kommer troligen åka alla de läskiga sakerna som "Insane" eller "Frittfall" eller "Tilt" och jag kommer då bara sitta och titta på när de åker de sakerna som jag själv inte ens vågar ställa mig i kön på. Jag trivs bättre på bargodalbanor som har en bra äverlevnads garanti.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0