Nu kör vi!

Hej! Ursäkta helgens tomma uppdatering. Har haft fullt upp med kräftskivor, städning och ridning, så har helt enkelt inte fått in någon lucka mellan alla aktiviteter. 
 
Idag börjar dagen med en springtur. Vaknade 8 idag, jag vet... Väldigt tidigt för att vara jag, men nu måste jag få till min dyngsrytm och så onm jag vill hinna med allt idag så behövde jag vakna då. Ska även försöka tvinga Stella eller Ebba att följa med till "Hööks" eller "HästochHundhuset" + lite andar affärer om dem vill. Annars ska jag väll ta och fixa färdigt fönstrerna.
 
Nu börjar jag verkligen bli nervös inför skolstart. Har alltid haft med mig Stella varje gång jag började på nytt, men inte denna gång inte... Börjar tänka på vilka lärare jag kommer få, hur många/vilka som är i min klass, vad jag ska ha på mig första dagen osv. Än så länge vet jag endast en som ska gå i där jag ska, men vi ska inte gå samma linje, så helt nya människor kommer det att bli.
Spännande!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0