Ny skola, ny stil

Hej! Nu när jag ska byta skola är det även dags för mig att byta stil. Ni vet när man är inom bromma så håller man (jag i alla fall) till ett visst tema bara för att man ska undvika att stå ut och dra till sig uppmärksamhet. Det är rätt tråkigt att ha på sig ett par jeans och en t-shirt varje dag i 9 år och det känns som ett bra tillfälle att ändra stilen en aning. 
 
Har alltså tittat runt på olika stilar och känner att det ända som jag skulle kunna känna mig bekväm med samtidgt som att det ser ut som man har tänkt på vad man ska ha på sig är de sakerna från bikbok eller liknande. Bikbok är inte så dyrt så det passar mig alldeles utmärkt. Finns en super fin klänning där för bara 199 kr, och ni måste hålla med mig om att det är ett bra pris. Det är ju trots allt en klänning...
Dessutom har dem jätte gulliga linen med tunna band och bekväma tjocktröjor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0