Ny tränings metod

God kväll alla!
Jag hoppas att ni har haft en bra dag och kväll och att ni spenderat tiden med att göra det ni gillar med dem ni gillar. Det är ju trots alls sommarlov. 

Själv har jag haft farmor och farmar på besök och efter en mysig middag spelade vi kort, som som vanligt slutade med högljudda kommentarer och överdrivna gester, vilket även ledde till många skratt från min sida. 

Sitter nu lite forevere alone på mitt rum och lyssnar på "One Republic" samtidigt som jag tittar igen en gammal almanacka jag vann för ett antal år sedan. Såg en sak i den och det påminne mig hur viktigt det är att ha mål, och då menar jag främst innom ridningen (men även i andra områden med såklart). Därför ska jag testa en ny sak. Varje månad ska jag sätta nya mål som jag ska försöka förfölja och även skriva en sak som jag är bra på och en sak som jag ska bli bättre på. Under den pågående månaden ska jag göra allt för att förbättra mig i det jag skrev upp på pappret och ska även försöka undvika att skriva samma mål två månader i rad. 

Tror den här metoden kommer att hjälpa mig mycket, och inte bara med att bli bättre innom ridningen utan också för att stärka mitt självförtroende vilket aldrig riktigt har varit på topp. 
Så nu den 1:a i varje månad kommer jag att skriva ner det som jag kommer på bloggen och även skriva ner vad jag ska göra för att nå de förväntningar jag har. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0