Sånt är livet...

Ska börja det här inlägget med att säga förlåt för mitt kassa uppdaterande. Har igentligen inget att skylla på om det inte skulle vara skolan, men vi har inte riktigt kommit igång än så har inte jätte mycket plugg.  Senare kommer jag antagligen ha det att skylla på så kan lika gärna säga förlåt redan nu i förväg....

Annars flyter livet på. Det är nästan så att jag längtar till skolan när jag är hemma vilket jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Måste nog bara ta det som det kommer och vara glad över att jag känner så. Det kommer nog inte vara särskilt länge. 

Har även fått en rätt bra balans mellan ridning och skolan nu i början. Rider endast två-tre gånger i veckan så har mycket tid till plugg. Dem dagarna jag inte åker till stallet känns dock tomma och jag blir lätt uttråkad. Sen så är det ju iof ryttar vm nu så har lite att underhålla mig med....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0