Senaste inköppet

Idag var min mamma snäll som ett lam och åkte och hämtade mig från Decibelle bara för att vi skulle till Spanfod ute på färingsö. Världens mysigaste butik. Dem kanske inte har världens utbud, men deras service är jätte bra och man åker verkligen därifrån nöjd. 

Idag köpte jag i alla fall en ny jacka. Helt reflex, varm och så får jag in min väst under den. Min gammla lila vinterjacka gick sönder förra vintern så var som illa tvungen
att köpa en ny, och då var det väll lika bra att det blev en helt reflex.
 Jätte nöjd med mitt köp. Sen när jag kom hem insåg jag att jag kunde få en liknande jacka för nästan 300 kr biligare, men men... Är ändå nöjd med mitt köp. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0