Vad gör man..?

Hej hunni! Idag har det väll varit lika effektiv dag som igår. Började med att äta frukost och spela "Shanghai" och gick sedan ut på en spring tur. Mycket härligt i regnet, men som tur så kom jag ut precis efter regnskurarna så fick bara lite duggregn. I vanliga fall brukar jag ju älska regn men idag så kändes det lite, ja... typ konstigt på något sätt. Fick samma känsla när jag vaknade upp mitt i natten här om dagen av ett sjukt oskväder. Var så rädd att jag knappt kunde somna om, och jag trodde att Zixten skulle få en hjärtattack. 
 
Just idag var jag bara glad att jag inte lever i Sala där elden verkad ha tagit över hela området. Vet inte om det var en blixt som slog ner eller något men det verkar i alla fall brinna som fan (ursäkta min franska). Får nästan lite dåligt samvete när jag sitter bekvämligt framför datorn i mitt hela hus medan det finns folk som kanske inte har sitt kvar, men det finns ju inte så mycket jag kan göra åt det.
 
Nu ska jag snart gå iväg till farmor och farmfar och äta middag där med Elsa. Kommer bli super mysigt och kan inte vänta tills jag får äta, haha... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0