Vad tycker ni om tatueringar?

Hej! Ni vet enda sedan jag först började läsa divergent så har jag haft en sån där känsla som man kan få när man verkligen vill ha något, den här gången något som Tris (huvudpersonen) hade. Så förutom att jag ville ha hennes pojkvän så ville (vill fortfarande) jag ha en tatuering. Ja, jag vet att jag bara är 16 år men jag tycker att det är väldigt snyggt. 
 
Så har alltså funderat på vart jag ska ha tatueringen. I början ville jag ha den på handleden men sedan kom min storebror på att man ska ha en där man kan gömma den om man skulle vilja. Så nu börjar det gå mot på ryggen bakom ena axeln eller på sidan av magen. 
Sen är ju nästa fråga vad... Gud vad det har varit ett problem. Det blev nej för något citat på japanska, tro hopp och kärlek och hur mycket jag än älskar disney så vill jag nog inte tatuera in det. Så jag kom på hur mycket jag alltid ha gillat havsörnar. Jag menar hur coola är inte dem? Dessutom symboliserar dem för mig frihet, och jag vet att det låter cheesigt men det är bara det jag tänker när jag ser dem. 
 
Dock finns det lilla problemet att jag inte tål nålar alls. Svimmar nästan när jag ska ta en spruta, men det får jag jobba bort. Sen kommer jag absolut inte göra en tatuering förrän jag minst är 18 år och då kommer jag kanske inte villja ha någon längre. Man vet ju aldrig...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0