En rolig, men jobbig onsdag

Gud bad jag mår dåligt. Huvudet värker som bara den och jag kämpar med att hålla ögonen öppna. 
Det är inte så jätte mycket vila under det här lovet. Är typ tröttare än vanligt, hehe....

Idag har jag och Stella varit och ridit fjordingarna. Super mysigt, och som vanligt blev det stressigt på slutet. 
Båda fjordingarna var taggade och glada och vi fick till lite raceing på slutet, vilket inte är så jätte vanligt för Totte. 

Sen blev det en timme tidigare ridning på Äppelviken. Super kul och det gick jätte bra. Måste bara öva på att hålla skänken nere och avslappnad. 

Några tips på hur jag ska göra för att uppnå mitt mål? :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0