Härliga fredag!

Hur trött är jag inte efter den här dagen...? Trött men otroligt nöjd. Om bara alla mina dagar kunde vara som idag, utan då allt plugg som ska göras nu. Det har bokstavligen varit den bästa dagen på länge. Ute tidigt på morgonen i dimmigt väder (super mysigt) Red två underbara, HELT olika fjordingar, snabbt hem för att hinna äta innan jag ska ut och leka med min älskade Zixten i skogen och sen iväg för att rida på ridskolan. Dem som har dessa ridmöjligheter bör vara noga med att ta till sig varje dag, som om den aldrig skulle komma tillbaka igen.
 
Nu börjar dock sportlovet gå mot sitt slut, vilket suger. Dessa underbara dagarna i stallet trappas ner ordentligt och plugget ökar, men snart går jag ut ur äppelviken och börjar i gymnasiet. Så skönt att få träffa lite nya människor, även fast jag har börjat gilla min klass mycket (efter 4 år...). 
 
Nä, nu ska jag förstöra denna härliga dag med lite franska!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0