Absolut inte bortskämd...

För ni som inte vet det fyllde jag år i fredags och när man önskar sig bara dyra och fina saker och får man ju också förvänta sig att få det. Dock var jag inte förberedd på att mina föräldrar/farmor och farfar/syskon skulle skämma bort mig så mycket. 

Det började med en väska från oasis som jag fick utav min bror och syster. Jätte fin och jätte bra storlek att ha böcker mm i.  Har tyvärr ingen bra bild på den så ni får en dålig. 


Efter det fick jag ett par Hunters av mina farföräldrar. Lite guldskimrande av något slag, lite svårt att förklara. Har faktiskt ingen bild alls på dem, så ni får klara er utan. 

Av mina föräldrar fick jag nästan för mycket för att ta emot. 
Den där hjälmen som jag har skrivit om innan var mitt tredje paket. Har inte hunnit inviga den, men ska göra det imorgon. 



Dessutom fick jag spooks västen från hööks (vilket var en väldigt stor överraskning)





 ett par nya ridbyxor och en piké tröja (båda från crw). 







Och som om inte det var nog så fick jag även en ny tävlingskavaj, röd/rosa i samma modell som jag har min marinblåa i. 



Har dock lite svårt att hitta ett schabrak som skulle passa till den. 
Har funderat lite och tror att ett vitt schabrak borde passa bäst. Skulle helst vilja ha en med marinblå passpoal, så att det skulle passa till båda mina kavajer. Men eftersom fickkanterna på den rosa är svarta så kanske det inte går så bra ihop. Sen kommer man nog ändå inte se någon skillnad långt ifrån. 
Här är ett exempel:

(Det ser ju nästan svart ut, heller hur?)

Annars så skulle kanske det här passa till:

Är dock lite rädd att det blir alldeles för mycket av samma (liknande) färg. Har bara lite besluts ångest. 
Vad tycker ni?

Det här blev ett väldigt långt inlägg men var bara tvungen att dela med mig av hur underbara min familj är, och inte bara för att dem ger mig massor av dyra fina presenter utan att dem faktiskt visar att dem vill att jag ska satsa på ridning, vill att jag ska tävla. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0