Mitt liv hårda liv som tonåring

Hej allihopa! Förlåt för så otroligt dålig uppdatering, men jag har varit så upptagen av att ta hand om amerikanarna och jobbet så har helt enkelt inte haft tid. (Och lust om jag ska vara riktigt ärlig) 

Dagarna har varit helt underbara under sommarlovet men det känns som att det börjar gå lite mot sitt slut. Det är jobbigt då det igentligen bara har gått halvvägs och jag känner mig redan lite smått deprimerad att skolan ska börja igen. Dock kommer jag börja i en ny skola, träffa nya människor och kan lite utav börja om från början, vilket kommer bli så skönt. 

Nu ska jag iaf återgå till att äta popcorn och sen förbäreda mig för att åka tillbaka till landet igen. 

Ha en strålande dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0