Älska regn

Hej. Sitter ute på altanen och njuter av regnet. Det är så himla härligt. Jag vet att många inte gillar regn, men kan verkligen inte förstå varför. Det är nästan som att bli klappad av vatten. Och jag älskar vatten i alla former. Älskar att bada i det, att dricka et ich att stå i det. Jag vet att det låter lite konstigt men jag vet inte något annat sätt att förklara det här på. 

Den här veckan kommer att bli fullproppad me kompisar och hästar. Det kommer att bli så kul, men är ändå på något sätt stressad. Jag vet inte när jag ska se någon av dem eller när jag ska ut till stallet. Men det löser sig nog på något sätt. 

Vill också vara med Totte så mycket som möjligt innan jag ska börja bo på mitt älskade landställe. Efter sommaren kommer jag tyvärr inte vara kvar på honom utan ska försöka hitta en ny Medryttarhäst då jag ska gå upp till storhäst. Vet att det är omöjligt att hitta någon som är villig att ens låta en som är under 18 år att rida på ens häst och ännu mindre hopptränare/kanske tävla den. Vem vet, kanske får en egen häst. "Fingers crossed"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0