Bra dag

Hej hej! Hoppas att ni har haft en bra torsdag. Själv har jag spenderat dagen med Majken ute på stan. Där gick vi in 4 gånger på  Zara vilket inte är min favorit affär direkt. Det räcker med en gång där inne för en vecka, men Majken envisades om att gå in där, och i ut bytte fick jag gå in på Hööks där jag gjorde värsta kapet. 

Hade velat ha det här schabraket hur länge som helst, men har haft problem att välja vilken färg jag ska köpa. Den finns ju i blå och röd, men det blev lite lättare då det bara fanns ett full allround schabrak, och det var det röda. 

Det var även 50% rabatt på alla schabrak. Sen var det ända schabraket som jag kunde köpa lite sönder så fick 75% rabatt istället. Då kostade schabraket 57kr. Det var billigare än min lunch. Så jävla najs!

Det var inte så farligt jack heller, så det går att sy till. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0