God morgon

God morgon mina solstrålar! Idag är det tisdag, för er som inte vet, och jag ska spendera den här molninga dagen framför datorn. Kanske ska ut och springa lite, men det kommer troligen inte bli av om jag känner mig rätt. Måste bestämma typ 5 dagar innan att jag ska träna innan jag gör det, annars kommer jag på andra saker att göra. Skäms på mig...
 
Den här veckan hade jag trott att jag skulle vara helt forever alone, men min bror kom hem igår och Majken kommer inte åka iväg förens på
 fredag. Dessutom har jag fått i uppgift att gå ut med min kompis hund, så veckan blev helt annorlunda än förväntat, och det är jag jätte glad över.
 
Hoppas att ni får en bra dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0